Höstens nya bloggprojekt

Efter en lång skön sommar är det dags att dra igång nya projekt!Jag har påbörjat en ny fotokurs på distans – Avancerat digitalt foto för portfolio 7,5 poäng via Umeå universitet. Den verkar vara kul faktiskt. Kursen är klar i november och då ska jag läsa php-programmering och det ska bli väldigt spännande! Jag har börjat måla och teckna igen efter flera års uppehåll också så det blir kanske en ny kategori i bloggen i form av konst. Men först och främst kommer jag att uppdatera bloggen med fler resebilder (har ju en hel del USA-bilder och alla Indien-bilder att gå igenom). Så för att få lite ny bildbehandlingspower kickstartar webbemma med en bild på min vän Sonja. Vet inte vilken version jag gillar bäst.. Båda har sin charm – den ena kall och kontrastrik och den andra mörk grungestil.

Bild

Bild

Kommentera

