Mellan varven

I married mother nature

Shaking leafes

Mellan arbetsdagarna har kreativa skapardagar infunnit sig.
Bilder har fotograferats under långa, svettiga promenader i den klara oktoberluften.
Skogens dofter har inandats och trädens kronor har fyllt mina ögon med stark färgprakt.
Kameran ligger bredvid mig full av bilder som känns som en början på en ny kärlek till fotografin.
Låt oss hoppas att det är så och att vi kommer att skapa mycket fint tillsammans.

Fingrarna har också knappat frenetiskt över min kära Mac’s tangenter och skapat kod efter kod.
Hemsidan är nu mer åt det fullständiga hållet än det ofullständiga och jag känner mig glad över att snart ha nått i mål.
Det är ett mål jag strävat mot en tid nu och nu för första gången känns det som att det är nära.
Så pass nära att dessa kreativa dagar känns som de dagar som mest förtjänar min tid.

Men. Mellan varven finns det tid för reflektion. Och reflektion skapar idéer.

Kommentera

